torsdag 20 maj 2010

Otur!?!






När färgen släpper på utemöblerna så brukar vi i vårt avlånga land säga att man gjort ett dåligt underarbete. Men här på the Island kallar vi det för patina eller otur........ ;)

// Inredningsfrun som glömde plocka in balkonmöblerna i år

Pssssssssst............ Jag skulle egentligen sitta och plugga idag men solen lyser och det är säkert 20 grader varmt. Men jag ska nog ta och plugga lite nu....... eller...... who I´m I kidding....... plugga gör jag imorgon............ nu ska jag ut i sooooooooooooolen :)!!! Tjohoooooooooooo!!!!!

2 kommentarer :

Anonym sa...

hej hej!
jag kikar in på din trevliga blogg minst en gång per dagen! Men nu tycker jag det var länge sen vi fick ta del av ert fina hus! :-) Har själv precis köpt hus och behöver inspiration - både inomhus och utomhus!
Ha en fin dag i solen!

Elle sa...

Vid ett sådant läge kan man rädda situationen med en fin duk...!? *blink*
Ha en skön kväll i solen!
Kram Elle