onsdag 5 maj 2010

Förkylning och hyacinter!


Idag är det en sådan där "tjibi-jag-har-knappt-inget-skinn-kvar-under-näsan-av-allt-snytande-å-bihålorna-dunkar-sig-snart-ut-genom-huvudet"-dag. Det känns som jag gått med ett par varv i torktumlaren och sedan avslutat med att dunka huvudet i väggen. Dessutom så smakar allt jag äter well-papp. Mmmmmumma!!

Men vad tusan. En riktig bondförkylning har ju ett slut den också. Så det blir till att bita ihop och låtsas som att well-papp är guds gåva till mänskligheten.

Njut av er lill-lördag, för det ska jag göra!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssssst........ Vackra, vackra hyacinter växer just nu längst med vår öländska stenmur längst med tomten. Ljuvligt!!

1 kommentar :

Sanna sa...

Är det ettagluttarna som smittat dig? Brukar vara så med vfu:n tycker jag. Hur som helst, krya på dig!