lördag 29 maj 2010

Kanske-kanske-kanske-reportage!!!





.... så kommer frilansande Fröken Fixelifixa och Fröken Fotelifota hit för att fota och styla inför ett "kanske-kanske-kanske-å-om-man-har-tur-å-om-någon-inredningstidning-vill-köpa-det"-reportage hos oss här på the Island!!!!

För att förtydliga så är det så här det ligger till; Stylister och fotografer tar bilder och gör "hemma-hos"-reportage, som de sedan går med till olika inredningstidningar och säger typ "här har vi ett reportage med bilder. Är ni intresserade??" Å om tidningen är det, publiceras reportaget.

Så det är inte alls säkert att vårt hem kommer att hamna i någon tidning, men en kan ju alltid hoppas :)!!! För de som kommer hit är löjligt duktiga och har en sådan känsla i sina bilder att man nästan trillar av pinn!!! Men vi får se. Jag är i alla fall stolt och glad att de vill komma hem till oss och fota!!!

Å by the way, är det någon som vill hjälpa mig att putsa typ en miljard fönster (VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR byggde vi ett hus med så mycket fönster. Eller ska jag säga att vi byggde ett fönster med lite hus???). Jag står för markservicen :)!!!

KRAM på er denna härliga lördag i slutet av maj!!

// Inredningsfrun

Psssssssssssssst..... Idag bjuder jag på lite nytt och fint från Mormors Fönster. Var där och fotade lite igår efter den lååååånga dagen med en massa plugg.

1 kommentar :

Elle sa...

Det där med fönstrena känner jag igen. Vi har MASSOR av STORA fönster. Nästan hälften av det är dubbla dörrar! Snyggt att se på, men det går åt en hel del fönsterspray...*ler*

Håller tummarna för att någon tidning vill publicera reportaget! Men är rätt säker på att det blir så!

Ha en fortsatt skön helg!
Kram Elle