fredag 14 maj 2010

Ösregn ute men sol i hjärtat!!





Ja, dagens lilla tripp norröver blev minst sagt en blöt tillställning. Ösregn, ösregn å åter ösregn. Men vad gör väl det när jag fick lite tid över så att jag kunde springa in till Mittbrodts Möbleri. ÄNTLIGEN!! Har ju inte varit där på typ miljarder år så jag var som korna är på betessläppet - löjligt glad!!! Att spatsera runt där inne är faktiskt som bomull för själen!!! Ljuvligt!!!

Så trots ösregn ute så har jag sol i hjärtat idag. Ja, tänk vad man kan bli glad av vacker inredning och lull lull!!! Är man en inredningsnörd så är man!!!

KRAM

// Inredningsfrun å tillika inredningsnörd

Psssssssst..... Till alla er som frågat efter fler tips på inredningsbutiker här på the Island, så är ovan nämnda butik ett MÅSTE att besöka!!! Å glöm inte att hälsa söta ägarinnan från mig :)!!!

1 kommentar :

cat sa...

Åhhh, den butiken får vi ta nästa gång vi drar till norra Öland. Först måste vi ta den södra delen och det härliga kondiset du hade med tidigr ;)
Ha de gott. Catarina