onsdag 12 maj 2010

Bloggrannsakan å sexig date!!





Idag satt jag och bloggrannsakade (dvs. rannsakade min lilla bloggeliblogg och NEJ det är inget ord), mig själv och kände då att det ju varit på tok för lite bloggande om inredning på sistone. Däremot har det varit spridda skurar mellan om ettagluttare, Bebis, familjen och diverse annat som kallas för LIVET!!! Men så är det ju ibland, man hinner inte med allt man vill skriva om. Men det kommer ju en dag i morgon också å då kan jag ju alltid skriva om inredning!!!

Idag ska jag ha en sexig date med Herr Ajax och Mr. Plasthandske!! Å på en skala, HUR mycket bättre och roligare är inte DET att läsa om än inredning............... ;D!?!?!

KRAM

// Inredningsfrun som kanske bör fundera på att byta namn??? :)

7 kommentarer :

Elle sa...

Jag har också spårat ut helt och borde definitivt byta bloggnamn...*ler*

Det blir inte alltid som man tänkt sig!
Kram Elle

Unknown sa...

Hej! Så där är det med min blogg också. SKA handla om: pyssel och inredning. HANDLAR om: väder, vind och oxfilé...

Gillar att läsa din blogg ändå!

Anna i Hallsberg sa...

Här i Hallsberg är det städpaus...å vad kan vara roligare än att läsa din lilla bloggeliblogg?! Visst är det skönt när Mr Ajax spridit sin doft i huset och man kan sätta sig och ta ett glas vin.....Kramis Anna

hannas vita hem sa...

Wow, känner igen det där verkligen!
Min blogg började med inredning, nu handlar den mest om våran trotsiga ett åring.
Men din blogg ligger fortfarande i mina

hannas vita hem sa...

Oj, vet ej vad som hände där men meningen verkar sluta tvärt.
Men det jag ville skriva var att din blogg fortfarande ligger i min favoriter.

Anonym sa...

Det är ju det som gör en bloggiliblogg intressant, att ge lite av sin vardag...

Många kramar ifrån andra sidan sundet

Carola sa...

Hej din blogg är jättefin,gillar dina vackra bilder som inspirerar från din lantliga idyll.
Skulle du vilja byta länk adress med min blogg?
Mvh Carola
www.tolisinredning.blogspot.com