torsdag 27 maj 2010

Sommarlov!!!




Om en vecka från nu har jag soooooooooomarloooooooooooooooooooov!!!! Tjohoooooooooooo!!! Tror inte jag har längtat så mycket efter ett sommarlov sedan jag var 7 år!! Det har varit lite mycket med plugget nu på sistone, minst sagt!!

Idag bjuder jag på en blandat kompott från vårt lilla kök. Håll till godo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst....... TIPS efterlyses på hur man får syréner att hålla sig fina lite längre inomhus??? Någon som har något smart att delge oss andra???

3 kommentarer :

cat sa...

Jag har fått lära mig att man ska banka stammarna ordentligt i nederänden och ta bort så mycket grön som möjligt från de blommande kvistarna. Vet inte om jag tycker det funkar så värst, men väl värt ett försök!
Ha de gott på ön. Catarina

Maria sa...

Jag har jobbat lite i blomsteraffär och där "skalar" man bort det ytterska från stammen, det som ska stå i vatten:)
Lycka till!

Anonym sa...

Ljuvliga bilder på Bebis !! Så charmig med sin jeanshatt och såpbubblor .... Njuter också av att sommarlovet är nära !! Ha en skön sommar ! hälsningar Jenny