fredag 7 maj 2010

Världens längsta tupplur?!?!





Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att jag tagit mig världens längsta tupplur och vaknat upp i NOVEMBER månad! För det är ta mig tusan så långt ifrån maj-väder som man kan vara!!

Idag har jag plockat fram Mr. Didriksson å tillika min vinterjacka. För förmiddagen ska spenderas utomhus, eftersom mina ettakluddare ska springa en årlig stafett. Perfekt stafettväder får de i alla fall; Nordanvind, 3 grader och ösregn!! Tjibi!!! Hmmm........

Men det är ju freeeeeeeeeeedag idag så vad gör väl lite regn om man är ordentligt klädd. Eller vad säger Ni??

Å by the way, glöm inte att anmäla dig till utlottningen av den söta hängaren. Sista dagen idag!!!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Elle sa...

Min 16-åring ska spela fotboll i en skolturnering - utomhus - i ett liknande väder som du beskriver. Vi har kanske hunnit längre med våren här i Tyskland (har du sett min vårapport häromdagen?) men idag är det verkligen höstväder.
Igår var jag ute ett par minuter, för att hämta soptunnan - som vi måste ställe lååångt ifrån huset. Med jacka och keps var det nästan skönt att vandra i det strilande regnet. Om det nu inte hade varit för den skramlande soptunnan jag gick och drog på...*ler*
Nu ska jag tända kaminen, har två hostiga ungar som stannar hemma idag.
Ha en skön fredag!
Kram Elle
Önskar dig en skön fredag!

Åsa sa...

Hej. Jag har tänkt många gånger att jag ska kommentera så nu gör jag det! Tack vare din blogg hittade min mamma och jag idag till Mitbrods möbleri i Borgholm. Tack för att du tipsat om den butiken via din blogg, nu är plånboken lite tunnare än förrut... :) / Åsa

Anonym sa...

Du verkar så glad och trevlig tjej. Det är sååå kul och kolla på dina bilder, du är så duktig dom gör en så glad. Ni har det jätte fint hemma, fin fam oxå. Många kramar från en som älskar inredning. Ha en skön dag! =o)