lördag 21 juli 2012

En liten hälsning!

Idag har jag invaderat en god väns kök och bakat......
..... banankaka med kanelgrädde!
Solen dök upp och liiiiite på oss mellan regnskurarna......
..... så vi kunde sitta ute och fika. Ljuvligt!
Den vackra rosa malvan som jag dekorerade kakan med la jag sedan i
en skål med vatten. Det är ju dumt att slänga vackra blommor liksom!!!

Dagen i bilder via
Inredningsfrun på Instagram.


" Hej! Mr. Canon Eos här.

Min käre matte har totalt glömt bort mig, uppenbarligen, och uppdaterar nästan mest via Instagram just nu. Instagram liksom. Ha! Inte ens en riktig kamera, bara en massa fejkfoton. Fast det blir ju ganska fina bilder. Faktiskt. Inga riktiga Canonbilder förvisso men ändå..... hm.... Man kanske skulle ta och kolla in det där Instagram ändå..... Hoppas dock att jag blir framplockad snart så att matte får in lite riktiga bilder på bloggen. Canon bilder!!!!"


// Mr. Canon Eos å lite bortglömd för tillfället

2 kommentarer :

chatarina sa...

Hej! Du har fina bilder vilket som:) Jag kanske skulle börja jag med med instagram kanhända:)Kramar

Agnetha sa...

Fina bilder, man ser att ni haft en underbar sommardag! Härligt :))