torsdag 26 juli 2012

Inte inte fint, men praktiskt!


Silverarmband från Nordljus





Stråhatt från Gina Tricot.


Min garderob har varit en smärre katastrof denna sommaren. Efter Turkiet-resan blev den sig liksom aldrig lik eftersom jag bara slängt tingeltangel och kläder i en enda röra som jag aldrig tog tag i. Jättedumt. Verkligen!!! Men efter att ääääntligen tagit tag i den nu, är den iallafall inte lika katastrofal som innan eftersom tingeltanglet och väskor nu till viss del hänger uppe på väggen (dock lite provisoriskt med en hängare som jag egentligen har på ett annat ställe) och blir lite mer överskådligt. De flesta skorna står uppradade och de flesta skärp och sjalar är organiserade. Det är inte så väldans fint, men praktiskt. Å det är väldigt good enough for me för tillfället :).

Nu, hämta choklad. Snart, soff-mys.

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Alex sa...

Vi tog tag i röran hemma hos oss i dag! Så mkt grejer. Tre vändor till tippen och nu känns vårt hem lite mindre kaosigt. Jag har dessutom gjort som dig och fixat min garderob, nu mindre katastrofal. Skönt!

VivanDivanGoesFashion sa...

Tycker det ser jättfint ut och så himla skönt att få ordning på tingen. Skulle behöva ta tag i mitt elände också :)

Oerhört fint och fräsch sovrum ni har. Såå ljust och fint

Kram
/Vivvi

Linda sa...

Jag tycker det ser jättefint ut! Tänk om jag hade en garderob som gick att göra så fint i som du har gjort i din,då hade jag varit lycklig.

Kram, kram