måndag 2 juli 2012

Magiskt!

En Inredningsfru på vift i Helsingör.


Alltså. Idag har jag fått mig en liten sneak-peak på det andra avsnittet av Big in Turkey. Ja, herreminje så tokigt säger jag bara. Herreminje!!! Härligt är det iallafall att få återuppleva allt (nåja, fem minuter iallafall.....)som vi spelade in där nere i Turkiet och "se" tjejerna igen. Dessa fantastiska goa girls som gjorde hela min vecka. Girlsen som var pricken över i:et och som satte små avstamp i mitt hjärta. Härligt också att få den där känslan av sockerdricka som bubblar i magen och som pyser upp till ett ännu mer bubblande skratt. Som ett sammelsurium av känslor i kroppen, när jag idag såg videoklippen igen och igen och igen :). Jag hoppas att de klippen kommer att kunna förmedla det vi kände och upplevde där nere i Turkiet. Skratten, känslan, magin. För det var precis var det var. Magiskt!

Nu, Mr.Pepsodent. Snart, zzzzzzzzzzz.......

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Idag visar jag lite pics från vackra Helsingör. Det är något speciellt med Danmark.

2 kommentarer :

Kickan Style sa...

Härlig klänning!

Johanna sa...

Kikar in här för första gången. Har varit en trogen följare av HoP och nu hittade jag hit via den. Så härlig blogg fylld av inspiration. Och du... Danmark är ju FANTASTISKT. Har sagt att den dagen vi vinner 50 milj på lotto ska vi flytta till ett stort hus i Danmark ;-).