söndag 8 juli 2012

Sommar!



Alltså. Nu är sommaren här och det varmt här på the Island, vill jag lova. V-A-R-M-T!!! Så det känns extra skönt att min käre make idag berättade att hålet... eh...hrmmm.... poolen förmodligen blir klar under veckan som kommer. Det är lite marksten kvar som ska på plats (det är över 100 kvm som ska läggas), staketet ska upp, stegen och uteduschen ska upp, poolen ska städas och sedan, ja, är den klar. No more pool-änka liksom!! Tjohoooooooooo!!!!

Nu, viska "god natt" i mina underbaringars öron. Snart, god natt för egen del.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Idag har vi haft goda vänner över på fika. Det bjöds på rulltårta fylld med lemoncurd-grädde och mosade jordgubbar. Yummi! Jag lovar att lägga ut receptet :).

4 kommentarer :

Anonym sa...

Tack för idag, det var jättesmaskigt!!!
Och poolen , wow liksom...

kramar ifrån andra sidan sundet

mina finaste. sa...

Hej! Nu måste jag bara lämna en hälsning till dig och tacka för en fantastiskt härlig blogg!!! Har varit inne här tidigare men liksom inte kommit mig för med att läsa men idag, då kontoret är dött och jag är uttråkad, fastnade jag totalt. Tack! och ps du är så himla sommarfin att jag också vill springa ut och fläta håret och ha blommig klänning NU :D Kram Marie

Jessica sa...

Vad härligt det ser ut här uppe vräker regnet ner i dagar två nu men det heter ju efter regn kommer sol så det får vi hoppas på Ha det bra Kram Jessica

Dagliga Ljusglimtar sa...

Åh, nu måste jag bara kommentera! Jag brukar läsa din blogg och tycker du verkar ha en sån positiv inställning till livet och det är kul att läsa då (syns ju även i dagens avsnitt:-)! Jag lånar fotot på rulltårtan och länkar, för den såg bara såå god ut och jag har letat efter ett enkelt fika med just de ingredienserna (jordgubbar, lemoncurd och grädde). Det passar perfekt till morgondagens besök!