lördag 1 augusti 2009

Är den här till salu????



Denna ständig fråga när jag är på besök hos vänner/bekanta/vänners bekanta å folk jag inte känner. Men det är ju som att gå på en personlig loppis när man är hemma hos folk. Jag hittar alltid så roliga och intressanta saker som jag inte alltid gör när jag är på loppis. Som den här underbara gamla barnvagnen som jag ville lägga rabarber på på en gång när vi kom hem till våra vänner igår.

Fast jag hoppas att jag har turen på min sida idag för vi är på väg till auktion idag. Jag tänker inte berätta vad jag har siktet på för då kanske ni hinner före ;-). Men jag är sugen på en..... och en....... och en...... och kanske en........

Första, andra och tredje!!!!

// Inredningsfrun på väg till auktion

//

2 kommentarer :

Fam. Strömberg sa...

Jag förstår dig, den skulle jag också vilja ha, den var ju jätte fin ju!

Inredningsfrun sa...

Ja, jag försökte att smussla ut vagnen , men det gick inte så bra :-)))! Kram kram