torsdag 13 augusti 2009

Ni har väl inte glömt bort att tävla???

Nu Ni alla glada bloggläsare så blir det TÄVLINGSDAX!!!! Som TACK för att Ni besöker lilla mig varje dag, så har nu en av Er chans att vinna denna söta lilla "ha-mig-till-vad-du-vill-vas/ljuslykta/dekorations"-grej i fattigmanssilver.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar eller maila mig på ma22jj@student.hik.se och ge mig ett TIPS på en söt inredningsbutik i en stad /by/ort nära dig!!! Gärna någon liten lokal butik som är värd ett besök!

Tävlingen avslutas den 24 augusti och då har jag utsett en vinnare så får den här söta vasen hem i brevlådan!!! Så ge er ut och hitta en gullig liten butik som Ni tycker att jag snart kan besöka någonstans mellan Ystad och Haparanda!!!

Kramar till Er från mig!!!

// Inredningsfrun

Ha den som blomvas......
..... eller som ljuslykta........
..... eller bara som dekoration!!!!!

3 kommentarer :

Anonym sa...

hejsan!. jag bor i jönköping och där finns en mysig affär med mycket saker som man vill ha, i alla fall jag. den heter honey I'm home. och finns även som internetbutik, bra för er som bor lite längre bort. :)
martina/holst@hotmail.com

Anonym sa...

hej. skrev fel i min mailadress över.. martina_holst ska det vara. tack och hej

Inredningsfrun sa...

Hej på dig!!! Jag ska genast in och kika på ditt tips!!! Håll ögonen öppna för den 25 får du veta vem som vinner :-)))!!

Kramar till dig!!

// Inredningsfrun