söndag 9 augusti 2009

Privat slotts-guide!!!

" Hej å välkomna till Sollidens slott. Det är jag som ska guida Er runt i den vackra slottsparken!"
" Eh,,,,,, få se nu,,,,,, vart vi är för någonstans......."
" Till höger har vi bla, bla, bla,bla..........."

" ...... bla, bla, bla bla, bla............. Jag tror bestämt att jag börjar bli lite hungrig av allt pratande...."
" ........ får se hur turistguides-broschyren smakar......"

"........ jag har ju smakat bättre får jag ju lov att säga........""....... jaha,,, återgå till arbetet va´det ja!!!........."
"......... vart var vi nu då,,,,,, få se nu........"
" Men hallåååååååå,,,,,, vart tog alla vägen???
" Jaha,,,,,, då tar jag mig nog en tupplur tills nästa busslast kommer... det har ju varit en ansträngande dag........zzzzzzzzzzzzzzz......."
// Inredningsfrun och hennes sommarjobbande bebis

Inga kommentarer :