tisdag 11 augusti 2009

TÄVLING!!!!

Nu Ni alla glada bloggläsare så blir det TÄVLINGSDAX!!!! Som TACK för att Ni besöker lilla mig varje dag, så har nu en av Er chans att vinna denna söta lilla "ha-mig-till-vad-du-vill-vas/ljuslykta/dekorations"-grej i fattigmanssilver.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar eller maila mig på ma22jj@student.hik.se och ge mig ett TIPS på en söt inredningsbutik i en stad /by/ort nära dig!!! Gärna någon liten lokal butik som är värd ett besök!

Tävlingen avslutas den 24 augusti och då har jag utsett en vinnare så får den här söta vasen hem i brevlådan!!! Så ge er ut och hitta en gullig liten butik som Ni tycker att jag snart kan besöka någonstans mellan Ystad och Haparanda!!!

Kramar till Er från mig!!!

// Inredningsfrun

Ha den som blomvas......
..... eller som ljuslykta........
..... eller bara som dekoration!!!!!

6 kommentarer :

Sara sa...

Hej! :) Jag är gärna med och tävlar. Jag ÄLSKAR allt i fattigmanssilver, så varför inte liksom? :) Jag tipsar dig då om Ombonat i Hudiksvall. En inredningsbutik med lantligt/shabby chic-tema. Det finns en liten hörna med barnrumsinredning som är hur gullig som helst, och passar mig som snart ska bli mamma. Jag fullkomligt älskar den butiken! Det mesta i mitt hem kommer därifrån, och mer ska inhandlas! :)
Ha en fortsatt trevlig tisdag! :)

Anonym sa...

Hej hopp! Jag tipsar dig om ett ställe jag besökte för ett tag sen, de tillverkar sina möbler där på plats och säljer även mycket annat smått å gott från miljögården m.m. även lite loppis på samma plats :) stället ligger vid en sjö i skogen och de har fik där också. Mycket trevligt ställe tyckte jag iallafall :) om du kollar in deras hemsida : www.hemsjon.se så ser du vart det ligger i detta avlånga land:)Ha det gott! Mvh/Sanna

Annelie Svensson sa...

Hej!

Kul med tävling! Om du kommer i närheten av en stad som heter Tranås (som för övrigt är rena inredningsmecka, finns ett tiotal fantastiska butiker)så måste du åka till Mollys hus (har även en webbutik) Helt otroligt fin butik!
Lev livet nu! /Annelie

Helena - ullvi32 sa...

Måste först säga vilket underbart hem ni har, du har verkligen känsla för inredning! Har dig som favorit på Styleroom och kikar ofta in och bara 'njuter' =)
Bara ett par hundra meter från vårt hus ligger en mysig liten butik som heter My lovely home där jag säkerligen är stamkund...! Finns även som nätbutik, så kika in på http://anglaboden.se/cubecart/
Jag håller tummarna... ;)
Hälsningar Helena

Sofie sa...

Jag fullkomligt älskar att läsa din blogg, så mycket inredningtips och inspiration! En butik du måste besöka är Divas Boning i Gävle, de har jätte mycket fina saker. Allt från Sia ljus till lexington handdukar! Kramis Sofie

Inredningsfrun sa...

TACK SNÄLLA NI för alla supertips!!! Den 25 får Ni veta vem som vinner!!! Kramar till Er från mig!!

// Inredningsfrun