fredag 14 januari 2011

Bak på schemat!




Å så var det äntligen fredag igen! Tänk att det redan har gått två veckor sedan det var nyårsafton. Hoppsan vad tiden går!

Idag har jag haft bak på schemat. Alltså inte bak som i ändlykta utan bull-bak. Å varför jag ägnat mig åt denna ansträngning (eller ja, ansträngning å ansträngning. Kanske inte sååååå rysligt jobbigt, men lite svettigt blir det ju med allt knådande) berättar jag snart :)!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssss...... Sötaste kökshandduken, från Greengate, är en present från mig själv till mig själv :).

6 kommentarer :

Anonym sa...

Semlor på g? Hälsningar Christina

Camilla sa...

Du = bakning, åtminstone om man frågar kollegorna på banken :-)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Hej inredningsfrun!

Så snäll du är som ger så fina presenter till dig själv :-). Det bästa duger åt dig ser jag - Greengate. Fantastiska grejer!

Önskar dig en trevlig helg!

Kram Linda

Anonym sa...

OJ, vilken fantastiskt underbar blogg med underbara bilder!!! Hit kommer jag tillbaka o hämtar inspiration!!! Jätttekul!

H.Anne

Anonym sa...

Hej, jag hittade din blogg idag. Vilka fina bilder, jag blev väldigt inspirerad. Jag ser fram emot fler tips på hur man skapar vårkänsla inne. Trevlig helg! /Sofia

Anonym sa...

Så gulligt av dej att vara snäll mot dej själv! Det är du värd... Idag "impulsköpte" jag en STOR-HÖG vit blommig orkidée. DYR men jag hade ett presentkort i affären och behövde bara lägga till 99 kr för den. den står i vårt vardagsrum o jag kikar in där ibland o njuter. Har också köpt 3 st primula i rosa nyanser och placerat i en zinkkorg . Sååå fint.Kram från Magda =)