lördag 22 januari 2011

Lycka!!


Lycka är att ha en liten Bebis som vaknar 05.30 en lördagsmorgon, MEN som plötsligt bestämmer sig att han minsann ska fortsätta sova lite till. Kom minsann inte ihåg när jag sov till klockan 08.00 senast - härligt :)!

Som småbarnsmor är man ju tacksam för det lilla i livet - sovmorgon!

KRAM

// Inredningsfrun med en Bebis som fortfarande ligger och sussar

Pssssssssss...... Idén med glasburkarna (som jag visade från tvättstugan igår) har jag använta mig av tidigare här hemma (ni minns säkert den gamla snapsflaskan som jag hängt upp inne i sovrummet, som jag visat en massa gånger tidigare? Så jag gjorde helt enkelt en favorit i repris och applicerade idén till tvättstugan oxå. Men inget "praktiskt" lull-lull" får ju plats i snapsflaskor, så det fick helt enkelt bli glasburkar där inne istället :)!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Visst är det lyxigt att få sova lite längre på morgonen! Passa på innan lille bebben tittar ut...Vår äldste son sover gott fortfarande men lillefisen på 5 månader är pigg o vaken! Tur att det finns lite goa bloggar att kika in på ;) Ha en fortsatt trevlig helg! //L

Sophie sa...

Vilken otroligt vacker dopklänning!!

Önskar dig en härlig lördag!

/Sophie från Hammarö, Värmland