söndag 19 juli 2009

Bara, bara.....

















..... Bora Bora!!!

Igår så var det dans och sång natten lång så idag skulle jag behöva en återhämtninsskur på Bora Bora. Så nu sitter jag framför datorn och drömmer mig bort......

" Älskling när kan vi åka???""......

Hoppas att ni är piggare än vad jag är idag! Vi var ju ute en sväng igår så hela kroppen värker av diverse gymnastiska övningar på dansgolvet och fötterna protesterar eftersom jag tvingade ner dom i 11 cm höga klackar igår. Fast det var det värt för OJ, OJ, OJ vad kul vi hade!!!!

Ikväll ska vi hit och äta. Om ni har vägarna förbi Öland så rekommenderar jag varmt detta stället. Så då blir det ännu mer dans och sång natten lång. Det gäller att passa på när man har ångan uppe ;-).

Kramar till er!!

// Inreningsfrun med lite för tungt huvud ;-)))

Psssst..... Alla bilder är tagna från Google!

Inga kommentarer :