torsdag 30 juli 2009

Som sig bör...



... när jag är i Danmark så beställer jag (nästan) alltid riktigt god panerad färsk fisk med hemgjord remouladsås och till det, så klart, en kall öl. Ljuvligt!!!




Efter det så är man "fit for fight" att besöka alla små mysiga inredningsbutiker.




Självklart så slinker jag ju oftast in på någon über-söt blomsterbutik oxå. Varför är danskarna så duktiga på att kombinera inrednings- och blomsterbutiker?!!?





Sedan så måste ju den härliga blomstermarknaden vid hamnen få sig ett besök. Här kan jag bli hängandes länge, till min mans stora förtjusning ;-).





Så fort jag sätter mig på färjan tillbaka så tänker jag alltid att vi måste åka över snart igen - till härliga, glada och mysiga Danmark!!!

Har ni tips på ställen eller butiker som bara måste få sig ett besök av en viss Inredningsfru så skulle jag bli jätteglad!!!

Natti natti!!

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :