torsdag 16 juli 2009

Det hade jag ju kunnat satsat pengar på!!!








Två dagar i rad har vi packat väskorna och åkt ner till stranden. Där har vi suttit och ugglat trots en totalt igenmulen himmel! Men idag, när vi bestämt oss för att vara hemma (jag ska iväg till jobbet snart) så är det hur j.....kla fint strandväder som helst!!! Så klart!!! Så om ni ska åka till stranden och vill veta hur vädret blir, hör av er till mig och kolla så att jag ska vara hemma. Då får Ni garanterar fint väder!!! Maila mig på: honsomiallafallaldrighadeturmedvädret@mulet.se

Iallafall. Idag har jag tröstat mig med senaste nummret av "Allt i hemmet" som nu tre nummer i rad kommer att dimpa ner i vår brevlåda. Det är min sommarpresent till mig själv!!! Lyxigt!!! En kopp kaffe och lite saft på altanen är ju inte helt fel det heller. Då slipper jag ju iallafall sand mellan tänderna och felstudsande badbollar!

Kramar till Er från mig!

// Inredningsfrun

Pssssst..... kommer ni ihåg brödkorgen och tillika mitt 16 krs loppis-fynd?? Det är den ni ser på bilden! Vad tycks???

Inga kommentarer :