torsdag 9 juli 2009

Eftersom sommaren....




.. kom av sig igen så blev det en tripp ner till "Mikaelas" nere vid hamnen för att bli på bättre humör. Hittade så klart lite smått och gott att vila ögonen på. Tur att jag glömde plånboken hemma den här gången....
Kursiv
FetDagens rim: Hos Mikaela behöver du inte vela! Här hittar du alltid nått, stort eller smått!

Hi, hi, hi,,,,, den hade jag ju kunnat bespara er :-))). Den var ju inte så bra tra la la la......

Regniga kramar från mig!

// Inredningsfrun


















2 kommentarer :

hannas vita hem sa...

Hej!

Vilket sammanträffande! Jag var inne på denna butiken i förrigår. Jag befinner mig i Kalmar nu hos mina svärföräldrar. Köpte den där tygpåsen med ett "M" på och två tavlor med guldram och blommor på.
Ja, det var bara det :)
Ha en bra dag!
MVH//Hanna

Inredningsfrun sa...

Hej på dig!! Ja, vilket sammaträffande!! Visst är det en söt liten butik. Jag hittar alltid en massa saker som jag vill ha där!!! Jag vet vilka tavlor du menar med guldram. De är superfina!!! Så du är på "min" ö och semestrar du. Visst är den underbar :-))). Stor kram till dig!!! Trevlig sommar önskar Inredningsfrun