fredag 24 juli 2009

HIMLA fint!!!









Härliga inspirationsbilder från Himla!!!! I löööööööööv!!!!!

Snart ska jag pallra mig ut till garaget och kolla om pallen har torkat. Efter det blir det projekt "se-vart-jag-ska-ställa-pallen-och-flytta-runt-den-femtionelva-gånger-innan-jag-blir-nöjd-för-att-sedan-ställa-den-där-den-stod-från-början". Jag lägger ut lite bilder när jag känner mig nöjd med resultatet" (om man någonsin blir det).......

Slår vad med mig själv att dessa ord kommer att ramla över min mans mun när han beskådat mig i tre-kvart flängandes med den nymålade pallen (och kameran) i högsta hugg);


" - Var det inte där du ställde pallen från början???"

" - JOOOOOOOOOO,,,,,,, JAG VEEEEEEEET! MEN JAG MÅÅÅÅÅÅÅSTE FÅ VEEEEEEELA LITE FÖRST!!!!"

Tystnad........

" - Va´fiiiin den blev....."


Han vet när jag behöver uppmuntran, min man! Fast det kanske inte är så svårt att se för då lackas svetten i pannan, jag är högröd i ansiktet och lite lagom irriterad för att jag inte hittar det PERFEKTA stället för pallen på en gång. Tålamod är ju som sagt en dygtd..... :-)

Hej hopp på er!!

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :