torsdag 9 juli 2009

Ena dagen så...





.. står den här, andra dagen står den där!

Jag talar om min älskade lilla bricka som ständigt flyttas runt i huset. Föremålen och blommorna på brickan byts också ut lite då och då. Allt efter humör och årstid.

Enkelt och bra, precis som det ska va´! Ibland har man ju inte varken tid eller pengar att handla nytt, så då är det ju super med en "flytta-runt-make-over". Krukor har jag oxå dille på att flytta runt. Alltid lika kul när det gamla känns som nytt igen.

Apprå på gammalt, måste kolla i tidningen om det är någon rolig auktion i närheten snart.

Tjing tjing!

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Anonym sa...

Känner absolut igen det där med att "flytta runt grejer" för att få lite förnyelse hemma. Här flyttas det på det mesta...och så beundrar jag skillnaden, tycker att det blev sååå bra med den grejen där istället och den andra där -och min man ser _ingenting_. ;-)
Hälsn Jenny E

Inredningsfrun sa...

Ja, visst är det bra!! Jag känner igen det där oxå, med att man tycker att det blev sååååå fint med den där nya blomma och mannen ser ute som ett frågtecken och undrar vad man hade där innan :-). Men, men. Det är bara till att inse att allt man gör där hemma inte alltid får samma respons ;-). Må så gott och kram till dig!!