fredag 17 juli 2009

Jippiiiiiiiiii!!!!






Idag, mina kära vänner, så var det som om jag var mitt i en "Trisslotts-reklam". Ni vet, "Plötsligt händer det!!". För idag har det varit sol hela dagen när vi varit på stranden - ljuvligt!!!

Det var bara 16 grader i vattnet , men kan ju inte få allt!!! Vad vi däremot fick var; nybakade blåbär-/citronmuffins som undertecknad svängde ihop i morse; nyköpt och färdigförpackad räksallad som åts direkt ur plastbyttan (hade inte tid att göra matsäck eftersom jag bakade!!! Eller rättare sagt, jag orkade inte) ;lite för mycket sol på framsidan; lite för lite sol på baksidan; alldeles för mycket kaffe och sand som hamnade precis överallt.

Men vad gör väl det, när solen lyser och himmeln är blå!!!

Hoppas att ni också haft en bra dag i solen!

Sol och bad, så blir jag glad!!!

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :