tisdag 14 juli 2009

Solen som försvann

Kaffekannan nedpackad, pick-nicken klar, allt till lillen nedpackat plus allt annat som ska släpas med när man ska till stranden. And off we went!

Men vart i herrans namn tog solen vägen??? Ner till stranden, packar upp, råkar väcka lillen som somnade så gott i bilen, upp med stolar, parasoller och ner i brassestolen;

" - Usch vad kallt det är!!!"

" - Ska vi åka hem igen??!!??"

" - Ok!

Är man ivrig att komma iväg till stranden så är man!

Väl hemma igen så dukade vi upp pick-nicken på altanen och då plötsligt tittade solen fram. Runt om kring är det molnigt, men här skiner solen! Härligt!

I eftermiddag blir det en sväng till Bauhaus och sedan hoppas jag att jag kan lura in min man hit.

Må så gott allesammans!!

Kram kram

// Inredningsfrun

Psssst..... Butiken heter "Mormors Fönster" och har alt du kan tänka dig till ditt lantliga/New England inspirerande hem! Klicka på bilderna så kommer du till hemsidan.




Psssssst..... Bilderna är hämtade från "Mormors Fönsters" hemsida!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Man slutar då aldrig att inspireras av dig!
Är så underbart att varje dag få gå in och kolla på din fina blogg och njuta av vackra bilder och kul läsning!
Tycker personligen att du borde ha ett eget inredningprogram på tv!! Jag skulle sitta som klistrad!
Ha de gott!
Mvh/sanna

Inredningsfrun sa...

Hej!!!! Vilken underbar komplimang!!! Den kommer jag att leva länge på!!! Vad glad jag blir att du kan hitta inspiration i vårt hem, det glädjer mig!! Eget inredningsprogram - ja, det vore ju drömmen :-))). Då vet jag ju att jag iallafall skulle ha en anhängare ;-). Om du har synpunkter (positiva eller negativa)på min blogg så är du mer än gärna välkommen att framför dem. Må så gott och stor kram till dig Sanna!!!

// Inredningsfrun