onsdag 29 juli 2009

Lite fler bilder från.....












.... min favvisbutik !!! Som ni kanske märker, efter mitt femtioelfte inlägg från denna butik, så finns det fortfarande en massa fint att visa!!!

Om en timme eller två sitter vi på båten över till Helsingör. I och för sig är det tokdyrt att handla i Danmark för tillfället, men det kostar inget att gå omkring och strosa och insupa den ljuvliga danska atmosfären.

Min bror och hans två små guldklimpar följer med över idag så då slipper min underbart tålmodiga man stå ensam utanför alla inredningsbutiker som jag kommer att "jag-ska-bara-in-och-kika-lite-snabbt-för-de-har-så-mycket-fint-som-inte-finns-i-Sverige-å-vi-är-ju-så-sällan-över-till-Danmark-så-jag-måste-bara-få-kolla-lite"- besöka. Å så har jag satt komeran på laddning :-) så klart.....

En mysig dag önskar jag Er!!!

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :