måndag 13 juli 2009

TILL ALLA ER SÖTA....




..... som tar er tid att lämna ett litet spår efter er i form av kommentarer, TACK!!!! Här får ni ett fång med blommor av mig :-))).

Nu till mitt problem. När jag precis började att blogga så kunde jag gå in och svara på era söta kommentarer, men nu vet jag inte vad som har hänt!! Har försökt att gå in i mina inställningar för att se om jag har råkat göra någon" spärr" av något slag. För jag får upp kommentarfältet och kan skriva i det, men så fort jag ska skicka kommentaren så försvinner allt. Får ni mina svar?? Hamnar de bara ute i cyberrymden??? Vad, vad, vad händer??!!??

Jag vill ju svara så att ni vet att jag UPPSKATTAR alla er läsare där ute!!!! Iallafall.

Om någon där ute som är mer bevandrad i bloggvärlden än mig (jag suger på det här!), snälla, HJÄLP MIG!!! Lämna en kommentar så ska jag försöka att svara på den ;-).....

KRAMAR FRÅN MIG!!!

// Inredningsfrun lost i cyberspace

Inga kommentarer :