torsdag 30 juli 2009

Gamla vänner och nya bekantskaper!


Idag när vi kom fram till Helsingör så styrde jag direkt kosan till min "gamle vän" Himmelrummet.dk som jag alltid besöker när vi är över till Danmark. Det är en ljuvlig butik med inte riktigt lika ljuvliga priser. Det är fantastiskt dyrt men jag fullständigt älskar att strosa runt där inne och låta fingrarna styrka över gamla möbler och vackra ting. Iallafall. Men idag, när jag äntligen kommit för att besöka min gamla vän så möts jag av den här skylten;


Shit, shit, shit!!!! Vad är oddsen!??!! Men, men. Jag har en ny bekantskap som jag hittade förra gången vi var över så jag styrde kosan dit istället. Å så var den gamle vännen redan glömd och den nya tog emot mig och min kamera med öppna armar :-))).

Så nöjd som en lärka var jag ändå trots snörplig början på vistelsen. Fast nästa gång blir det garanterat ett besök hos min gamla vän för det är ju som de säger "Gammal kärlek rostar aldrig"!!!

Må så gott!!

// Inredningsfrun och trogen vän

Inga kommentarer :