torsdag 13 augusti 2009

När man hittar saker man vill ha, men som man inte kan köpa!!!

Våra goda vänner har ett hem som faller mig i smaken!!!! Lite för bra till och med........

" Jag tror inte att det märks om jag tar med mig denna båten hem........

.... eller den här vackra ljusstaken......
..... eller om jag tar med mig denna underbara soffan!!!"

" Men hur tusan ska jag få med mig denna söta filten utan att det märks????....."

" Vad menar Ni??!!?? Den här gamla trasan har jag ju haft läääänge....!!!"
" Men kudden vet jag iallafall hur jag ska kunna lägga rabarber på!!!......"
" Det gamla hederliga gravid-knepet funkar ju alltid!!!......"" Den här söta gamla sockerskålen kanske kan passera som hatt........"

" Menar Ni att det fattas saker?? Ja, ja, men det är väl inget att hänga upp sig på....... Jag har ju bara lånat dem lite......

// Inredningsfru som gillar sina vänners hem

3 kommentarer :

Malin sa...

Gillar din humor och att du tar dig tid att (be någon) fota så mycket och lägga ut på bloggen. Det är alltid kul att läsa den!

Jenny sa...

Haha, vad rolig du är!:) Är ute efter en skohylla som på bilden, vet du vart den är ifrån?

Kramar Jenny

Inredningsfrun sa...

Tack, tack! söta Malin å Jenny! Den snygga skohyllan har min händiga vän Mr McGyver snickrat ihop helt själv!!!

Må så gott!!

Kram Inredningsfrun