onsdag 20 juni 2012

Lata dagar!



Lillebror chillar på altanen.


Det är lata dagar här på the Island för tillfället (eller ja.. inte för min käre make som fortfarande bygger pool). Solen gassar, kidsen äter glassar och jag, ja, jag försöker få mig en studs lugn och ro mellan alla "jag måååååste kiiiiissa (Bebis)", "jag är huuuungrig" (maken) och "mamamamambapbapbaptacktacktack-raffs-raffs-i-mammas-petunior" (Lillebror). Så om "ro" betyder att vara överallt samtidigt så är det precis vad jag har just nu :).

Imorgon packar jag nog in oss i bilen och drar till vad som blir årets första strand-dag. Ljuvligt!

Nu, SYTYCD (som jag väntat). Snart, kvällsmacka.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst..... Sofias Hus har midsommar erbjudande nu som ni inte kan missa; 15 % på ett helt köp när ni anger "Midsommar" i kassan. Gäller t o m 30 juni. Shoppi, shoppi!

Inga kommentarer :