måndag 11 juni 2012

När poolen är färdig!



Kuddfodral "Lycka" från Louise Interiör.



Längst-med-vägen-blommorträngs i
den grå kannan från Mateus.


Eftersom min käre make har tillbringat den senaste månaden i sitt hål (ja, jag kallar det så eftersom han bygger pool och än så länge är det ju bara ett hål) så har jag händerna fulla med att roa två kids om dagarna. Å när han har kommit upp ur sitt hål, så har jag dragit iväg och repat sång. Å med poolbygge på dagen och reptid på kvällarna har det inneburit mindre tid för lull-lull, inredning, trädgårdsfix att fota. Så ja, det har blivit mycket me, me, me bilder på senaste tiden. I know. Men när poolen är färdig ska jag lull-lulla som vanligt utav bara tusan och då kommer ni att få er dos mättad av inredning vill jag lova. För att riktigt överkompensera :).

Tills dess bjuder jag på lite längst-med-vägen-blomster som min käre mor kom hem med igår. Så enkelt men ändå så vackert. Naturen är sannerligen god!

Nu, frukost. Snart, carpe diem.

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

♥ Fyra årstider sa...

Så fint hemma hos dig vännen och spännande med pool, då blir det poolreportage nästa sommar:)

Kram Lotta

Anonym sa...

Jag älskar din blogg!!!

Ett yttepytte problem bara för oss som följer dig troget via mobilen varje dag så blir bilderna så stora att man bara ser ett ynka hörn av härligheterna :(

Mvh Lisen