söndag 3 juni 2012

Wanna have some?




Länk
Kjol och linne från H&M, halsband/armband ICON (Creative Lounge),
halsband med kors från Gårdby Kafé och Lanthandel,
hår från Rapunzel of Sweden (ja, jag ska berätta mer om håret sen....)
.


Riktigt god mozzarella, soltorkade tomater, mild rödlök (ni vet sådan där som man nästan kan äta som äpple för de är så goda), färska basilika (från egen odling, yeay, den har inte dött), lite olivolja, flingsalt och peppar från kvarn. Enkelt och gott, gottigott gott! Wanna have some???

Nu, fika. Snart, iväg och sjunga.

KRAM

// Inredningsfrun

17 kommentarer :

Casa of Mia sa...

Åh så gott och vilka jättefina bilder på dig, kram

Madde - Dagarna.nu sa...

Mums så gott!

Iris // Alla dagars kaos sa...

Mumsigt, jag riktigt jublar när jag äter mozarella :) Enkelt och gott!

Jättefina bilder, du är väldigt vacker! :)

kram /iris

Anonym sa...

Hej. Jag älskar din blogg och alla fina bilder. Var har du köpt dina halsband, korset och det vita.? Kram Helen

Lotta sa...

jag blir mest sugen på långt hår igen, även om maten ser god ut. När det är långt känns det som det växer rätt fort, men när man väl klippt sig växer det alldeles för lååångsamt. Så extensions är kanske inte så dumt ändå!

Anna sa...

Å fin kjol var har du hittat den? Vill ha...:)
Å det där ser jätte gott ut, kanske måste testa.. KRAM

Anneli sa...

Det såg mumsigt ut..
Gillade din väg klocka vad har du köpt den ?

Mvh Anneli

tessan sa...

Hey!Har följt turkietresan genom både din och emmas blogg!Måste bara säga O M G vad ni brudar var döläckra!alla kläderna var lite to die for ni var så piffiga å snygga.Förresten så passar du riktigt bra i det håret!

Livskraft sa...

Det ser riktigt, riktigt gott ut.

Familjen R sa...

Hej hej!
Tänkte bara ge ett tips om rödlök.
Skiva den och låt den ligga i kallt vatten en stund innan du har den i sallader eller mackor. Då försvinner den där starka smaken som lätt kan ta överhanden.

H/ Malin

Millas Hälsoblogg sa...

Blir hungrig vad gott med mozzarella

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Hur snygg är inte du, jättefin <3 Hoppas du inte missförstår *skrattar*
Hoppas du får en fin dag! Stor kram

Emschen sa...

Måste nog erkänna att jag aldrig har ätit mozzarella. Smakar det något? Ja jag måste gör din ostrallrik en dag.
Vad sjunger du?
Kram

Anonym sa...

Fin tapet! Jag har sett den i Leilas kök men har ingen aning om vad den heter. Skulle bli hemskt glad om du skrev ut vad den heter. Skulle bli snygg i mitt kök då den jag har (älskar) är dax att byta ut. Kram!

Concept_By_Sarah sa...

Gott, gott.. måste jag också göra en dag:-), kram Sarah

Jess sa...

Aah vad gott! Och finfina bilder på dig :) Kram

bezsuzsa sa...

Die Frisur ist ein Volltreffer!!
Farbe&Länge&Schnitt= perfekt!
Ich denke, die beste für dich.
Du bist wie neugeboren/neugestylt.

Gratuliere, genieße jede Minute:)
Kram
Susanne