fredag 15 juni 2012

Världens bästa preventivmedel!



Glad som en speleman blev jag när hålet (läs poolen) igår började fyllas med vatten. Yeay! No more hål-änka. Äääääntligen! Trodde jag ja...... "Det är nu det tunga jobbet börjar...." sa min käre make och jag plockade ner mig till ungefär samma nivå som hålet är på. Ja, ja. Jag vet. Allt tar sin tid och man ska jidderi-jhidderi-jadd vara noggrann. N-O-G-G-R-A-N-N. Jag veeeeet! Hålet kommer att bli pool, grus och jord byts ut mot plattor, staket ska på plats och sen. SEN får jag se min käre make igen. Sen. Då har jag nog hunnit bli gam(lare)mal och gråhårig på kuppen.

Poolbygge alltså. Världens bästa preventivmedel!

Nu, promenad. Snart, kaffe.

KRAM

// Inredningsfrun som längtar efter att få se mer än ryggen på sin käre make :)

Pssssssssst.... Idag bjuder jag på lie pics från hallen. Den lilla soffan vet jag tyvärr inte vart den kommer ifrån eller vad det är för märke. "Apotekare-bänken" kommer från Ikea och den har jag målat om vit. Pelarbordet är ett ommålat loppisfynd. Fjärilsplansch från Louise Interiör och ram från Ikea.

1 kommentar :

mammaxtre sa...

Vad mysigt med egen pool. Bra preventivmedel men kanske väl dyrt :-)

Ha en fin lördag