torsdag 29 oktober 2009

Bara ett....


.... litet förtydligande!!!

Det är inte mina bilder som kommit på villovägar, så vitt jag vet. För ni, söta bloggläsare, frågar alltid först!!!

Däremot hittade jag en blogg-väns alster ute på vift i cyberspace. Å när denna blogg-vän dessutom jobbar med "bilder+tillbehör" (kryptisk formulering, jag vet!!) och lägger ner blod, svett å tårar (?!?) på sitt jobb så är det inte ok att någon annan använder bilder utan att be om lov!!

Så jag ville bara markera å sätta ner foten!

Kramar till Er!!

// Inredningsfrun som tagit upp foten igen......

1 kommentar :

Photo by Maria sa...

Det är ju alltid risker när man lägger ut bilder på nätet att ngn annan snor dem, tyvärr :-( Jag hade blivit galen om nån tagit mina bilder och lagt ut på sin sida..
Hoppas din vän slipper sånt i fortsättningen och att vi andra aldrig behöver vara med om det..

Ha nu en bra fredag..

Kram
MIa