söndag 4 oktober 2009

Oooooh noooooo!!!!!











"Inte fler julbilder", tänker ni säker nu!!! Men då får ni som inte gillar jul (eller inte gillar sådana som vi som gärna flaggar för juletider redan i juli) blunda. Så får alla vi andra jul-lovers/fanatiker njuta av lite fint från denna webb-butiken.

Så här ligger det till med min lilla "jul-hang-up"! Eftersom jag går och väntar hela hösten på att få julpynta (ligger redan och planerar innan natti natti om kvällarna) så försvinner hösten i en rasande fart. Å då blir helt plötsligt inte de annars så lååånga och mörka månaderna så jobbiga! Så som jag ser på det, så sitter jag snart med glögg i en handen, makens ljuvliga ägg-toddy i den andra och munnen full av hemmagjorda citronkolor!! Å då gör det inget att det blåser höststormar så att fönsterna darrar och regnet spelar marseillaisen på fönsterbläcken. för snart är det juuuuuuul!!!

Kram från mig!

// Inrednignsfrun å lite jul-bäng

Psssssst....... Alla bilder är tagna från Mixin

1 kommentar :

Camilla sa...

Jag håller absolut med dig. Jag har som tradition att börja lyssna på julmusik dagen feter midsommar:P Ända sedan jag var liten, men jag är nog rätt ensam om den saken. Men julen gör det mörka, svarta, kalla och blåsiga årstiden lättare. Kramar till dig