söndag 4 oktober 2009

Ja, jag VEEEEET.......















....... att det är tidigt med att visa julsaker!!! Men är man inte tidigt framme så kommer det snart att stå "varan-tillfälligt-slut-du-får-skylla-dig-själv-att-du-inte-var-tidigare-med-att-beställa-julsaker-detta-året-IGEN-så-nu-får-du-nöja-dig-med-den-gamla-halmbocken-du-har-hemma- sucker!!!" på alla webb-butikers hemsidor.

Så nu, mina kära bloggläsare, var smarta att kika in här så slipper du att ställa fram faster Astrids gamla left-overs från 1850 i år också!

God Jul!!!

// Inredningsfrun

Psssssst....... Alla söta julbilder är hämtade från Elsas Hem!!!

2 kommentarer :

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

så mycke fint!

Kramizz nilla

Fröken Fräken sa...

Oj, jag är inte ens redo för hösten än, så jag väntar nog ett tag med att sikta in mig på julsaker. Men det var mycket charmigt, särskilt den fina banden!