fredag 16 oktober 2009

God underbar morgon!!!









Som jag har berättat för Er, kära bloggläsare, så har jag ju en förkärlek till hotell. Så att slå upp korkgluggarna och vakna i en kingsize-bed och veta att frukosten står serverad och bara väntar på att avnjutas, det är LJUVLIGT!!!! Å denna "vakna-på-hotell-å-bara-njuta-av-att-allt-finns-tillgängligt-utan-att-man-behöver-göra-något-själv"-morgon började precis på det sättet!!!

Idag ska jag försöka hinna med en sväng på stan. Kommer nog att stå och hänga på låset när butikerna öppnar!!! Vad ska Ni hitta på idag??

Kram kram

// Inredningsfrun

Pssssst.... Här får ni lite fina "Nyheter" från Alvas hus!!

1 kommentar :

Camilla sa...

Hej! Är du i Linköping nu?
Jag fick ett tips igår om en fin blomster affär som finns bredvid trädgårdsföreningen i LIköping. Tror det är ett stort gammalt växthus som är inrett även till ett café om jag inte minns fel. Dock var det jätte länge sedan jag var där. Men enligt min källa skulle det finnas massor med fina saker där. Det ligger inte så långt ifrån dina favorit butiker i Linköping. Kram från mig