söndag 31 oktober 2010

Dop-söndag!





Sååååå skönt att få en extra timmes sömn idag. Det var välbehövligt!!

Idag har jag varit iväg och sjungit när våra goda vänners lilla underverk döptes. Å efter dopet blev det ljuvligt god mat och tårta i låååång banor (hade jag inte varit preggers hade jag garanterat ändå sett preggo ut för oj vad mat det blev!!). Så nu är man mätt å belåten, tjock å förlåten som vi säger här på the Island!! Iallafall.

Denna veckan kommer jag att vara begravd med plugg eftersom jag har en hemtenta som ska vara klar. Å eftersom jag varit superduktig (snarare expert) på att förtränga den in i det sista, har jag nu bara ett par dagar på mig att bli klar. Fast jag kan ändå inte skriva om inte paniken infunnit sig. Så jag hoppas att han kommer på besök snart. Det måste han...... "Herr Panik, komsi komsi, komsi!!!"......

En fortsatt mysig söndag önskar jag er!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssss........ Idag får ni se presenten som vi gav till den nydöpta lille killen. Det var ett sött album (från Åhléns) som vi fyllt med bilder som jag tagit från det han var ett par dagar gammal tills nu. En massa mysiga bilder på far och son, mor och son, farmor och barnbarn, söta små fossingar och händer etc, etc (ca 150 bilder). Å fotoalbum på sitt barn kan man ju aldrig få för många av, tycker jag! Eller vad säger Ni?

1 kommentar :

Anonym sa...

God kväll!
Ja, det är underbart med fotoalbum med sina barn. Men hur får man dem in i albumet? Albumen är inhandlade. Jag har högvis med bilder som jag sorterat till mina barn men kommer inte längre. Men, men en vacker dag så...
Vilken bra present att få ett färdigt. Å, så fint dessutom.
Lycka till med tentan. Hoppas att "han" har kommit. Kram Lena