lördag 30 oktober 2010

Inredningsfrun gillar stakar!!




Hört någonstans på the Island ungefär samtidigt som någon tar fram en stake;

"- Aaaaaaameeeeeeen, älskling! Vi har inte plats med fler adventsstakar nu. Vart ska vi ha alla!?! Det här var absolut sista, lova det nu!! ......... Fast den här var riktigt fin, väldigt fin till och med!! Så kan man lägga något trevligt där i också - så praktikskt!"


Ja, han är en man av många sidor, min käre Inredningsnörd. Å han slutar aldrig att förvåna.....

KRAM

// Inredningsfrun som gillar advents-stakar

Psssssssssst........ Vår nya söta staken kommer från Miljögården och är köpt på Topiary! Jag tänkte fylla den med röda små juläpplen och clementiner. Eller kanske grönmossa och små mini-cyklamen, eller kanske nötter, eller kanske.............

6 kommentarer :

Anonym sa...

Men visst är den söt!!
Har en likadan och fick ungefär samma reaktion från min käre make, jo, jo, det finns faktiskt fortfarande saker som kan falla i smaken!

Linda sa...

Den var ju fantastiskt fin! En sån vill jag också ha! Kram

Elvor sa...

Fick en likadan när jag fyllde år. De är så fina!!!

Anonym sa...

Jag skulle fylla min med polkagrisar. De som är från Gränna och riktigt julröda.

Anonym sa...

Oj vilken fin ljusstake.....undrar om den finns att köpa i Stockhomstrakten.....leta leta.
Kram fr "Förortsfrun"

White sa...

Stakar kan det aldrig bli för många av:) Så hemtrevligt. Ser att ljus från Ikea har kommit till användning;) billiga och bra! Så bra du har det, att din kära make och du själv i stort sett, har samma uppfattning om saker och ting. Mycket roligare iaf, när det gäller stakar;)