lördag 2 oktober 2010

Om att packa å att vara lite jul-störd!




Packa hit å packa dit. Packa i och packa ur. Packa mer och packa ännu mer. Packa nödvändig och packa "inte-på-låååånga-vägar-nödvändig-men-det-kan-ju-var-bra-att-ha"-saker. Man blir trött på det man ska packa ner innan man ens fått användning för det. Kan man hyr in någon som tycker att det är kul att packa, månne???

Iallafall. Igår satt min käre make och jag uppkrupna i soffan med en massa tända ljus och kom på att vi båda längtar till julen!! Vi ska åka till Kanarieislands om två dagar, men sitter ändå och längtar till julen.... Vi är jul-störda.... så måste det vara, hel enkelt!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst..... Som ni förstår blev det ingen skördefest-loppis hos oss detta året. Men det tar vi igen nästa år med en superloppis istället :)!!! De vackra julgranskulorna fotade jag på Topiary i veckan. Vackra, så vackra!!!

4 kommentarer :

White sa...

Ja, i dessa mörka och allt mer kalla tider skall vi tända upp massvis med ljus och bara njuta. Låta alla växter stilla komma till ro och även familjen. Jag håller med dig om att julen är en härlig tid. Julförberedelserna tilltalar mig mycket och jag älskar att göra julfint i vårt hem. Ni får ha en skön semester, och samla krafter inför det som komma skall..

Anonym sa...

Trevlig resa önskar jag er! Annika

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Otroligt vackra julkulor!! Gnistrande fina...

Ha en trevlig resa!

Kram från Australien♥

Anonym sa...

Heeej min vän! Jag längtar också efter julen, med en kopp varm choklad, lussekatt och mys med våra nära och kära! Jag längtar hem till Sverige men jag är naturligtvis glad att vara här! Vi ses snart, kraaaaam! S