lördag 16 oktober 2010

Sol och kalla vindar!!




Idag har vi haft stråååålande sol och sköna kalla höstvindar här på the Island! Alltså ett perfekt "kratta-alla-miljarder-så-oooootroligt-charmiga-små-jädrans"-löv som fortsätter att falla ner trots att man ägnat miljaaaaaaar timmar åt att redan kratta upp dem en gång. Men det är ju gratis träning i friska luften i allfall. Å det är ju inte det sämsta!!!

Sötaste små "torg-vantarna" och perfekta nu när det börjar bli lite småkyligt, hittade jag här för ett par dagar sedan. Dessutom kostade de bara 0 kr!! Perfekt!! Eller ja,,,, kanske inte direkt 0 kr,,, lite svansande och svettande på catwalken är väl det som jag fått betala för dem (fick ju presentkort när jag gick modevisning för ett par veckor sedan), men det är det ju helt klar värt!!

Nu ska jag kasta mig handlöst ner i chipsskålen och dippa så svetten lacka. Det får man faktiskt göra när man krattat, krattat, krattat, krattat, krattat, krattat, krattat å KRATTAT!! Så det så!!

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Hille sa...

Men åh så härliga höstbilder & vantar. Trevlig blogg du har!

Linda sa...

DU har fått en AWARD av mig, finns att hämta på min blogg! Höstkramar från Linda!