söndag 8 januari 2012

Då Bebis verkligen var bebis!




Ikväll hade jag tuuuuuuuuusen saker som jag skulle göra, men blev sittandes med datorn i knäet och kollade igenom en massa bilder istället. Tre timmar senare konstaterar jag följande;

1. Tiden går alldeles för fort.
2. Tiden går alldeles för fort.
3. Tiden går alldeles för fort.

Det fanns en tid då Bebis verkligen var just bebis (å det var då jag började blogga och därför fick han heta Bebis här på bloggen.) och nu har han redan hunnit bli tre år. Men han kommer fortfarande alltid att vara min bebis :).

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Anonym sa...

Håller med tiden går alldeles föööööör fort HJÄLP! Sötis på bilderna vilka fransar! : ) Mina små fyller 7 och 4 i år HJÄÄÄÄÄLP ; ) kram Sofia

Katharina sa...

Jag må hålla med dig att tiden går fort. Mina tre barn är plötsligt vuxna och jag har dessutom blivit mormor. Jag älskar att titta på gamla kort när barnen var små, man kan verkligen känna känslan hur det var just då:). Ibland skulle man önska att man kunde krympa dem för ett tag;).
Kram Katharina