torsdag 19 januari 2012

Samtalet!

Idag kl.03.50 kom samtalet när jag stod i badrummet och gjorde mig piffig inför dagens äventyr upp till hufvudstaden; Det blir inget Formex! Ouch!

Å jag tänkt tillbringa förmiddagen med att skråla liiite för högt till låtarna på radion i bilen, dricka halvdant, halvvarmt kaffe ur en pappersmugg från Statoil, vara tuuuuungen att stanna för en kisspaus i vägkanten - nuuuuuu- fastän vi precis haft en lång sträcka-på-benen-paus och göra en liten fuldans i ren och skär extas på parkeringen utanför Forex för att fira att jag ääääääntligen kommit dit.

Så. Ouch igen! Istället tillbringar jag dagen hemma med Lillebror och tänker att Formex försvinner ju ingenstans.

KRAM

// Inredningsfrun på G fast inte på väg......

9 kommentarer :

Åsa sa...

Nej vad tråkigt! Du som längtat så! Hoppas inget allvarligt har hänt då du nu fick ställa in din resa...

sa...

Nei og nei så kjipt! Noe så gøy som man har gledet seg til, så blir det ikke til :( Du får kose deg masse masse med lillebror istede :) Klem Anette

lyckebrants lycka sa...

Men åååh, lite besviken blir man ju allt.
jag åker inte på Formex detta år.
Men hoppas få kika på lite bloggares bilder senare.

Ha det gott

Kram
Rose-Marie

Therése S sa...

Nej vad tråkigt. Men ni får säkert en härlig dag ändå =)

Vardaxlyx sa...

Åhh det var ju inte kul :-(
Kramkram

Katja sa...

Så trist.. Aldrig kul när något man sett fram emot blir inställt. Hoppas du får en riktigt trevlig dag ändå!

Att vara någons fru sa...

Men åååå nej :(
Du får försöka ha party party hemma istället. Bygg upp en monter i vardagsrummet vetja, och tvinga barnen att leka mässbesökare.

Fiffiga Systrar sa...

uh vad trist! När man är så taggad kan det vara svårt att ladda om till något annat! kram emelie och elin

Ida Johansson sa...

Gör som jag! Åk i augusti :) det är ju då med :) kram!