måndag 9 januari 2012

Tillbaka till vardagen!

Idag börjar vardagen för oss här igen på the Island, efter en låååång och mysigt jul/nyårsledighet för oss alla fyra. Bebis är på förskolan, min käre make jobbar och Lillebror och jag softar.

Idag strålar solen från en klarblå himmel och det är minus fem grader . Så nu ska vi ut på promenad och bunkra en massa energi. Ljuvligt!

Vad ska ni hitta på en måndag som denna, fina Ni?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... På bordet i vardagsrummet har jag satt ner lite blå (fejk)pärlhyacinter i väntan på att riktiga snart ska poppa upp ute i butikerna.

4 kommentarer :

Anna sa...

En måndag som denna ska jag åka till solen o värmen!! ;o) Ses vi när jag kommer hem?? KRAM

Anonym sa...

Hej,
Jag behöver lite hjälp med tips på var man hittar fina fejk-blommor. Vi har en sommarstuga som står tom nere på södra Öland på vintern och det skulle vara fint med lite krukväxter i fönstrena så det inte ser så ödsligt ut.
Tack på förhand
Agnes

Sandra sa...

Hej! Jag hittade hit från Styleroom.
Vad fint du har det, riktigt inspirerande! :)

Ha det bra!

Jessica sa...

Som alltid otroligt fina bilder hoppas er promenad var härlig å att ni har en toppen kväll kram <jessica