torsdag 2 juni 2011

Bild-bevis!


Vad gör man när man inte hittar vattenspridaren och är för lat för att stå och vattna jordgubbarna i 20 minuter? Jo, hänger upp vattenslangen i en kratta som man lutar mot ett dött gammalt olivträd. Voliá!

Hade jag inte visat det på bild-bevis så hade ni inte trott mig :). Så nu förstår ni varför vi inte vill ha några grannar. De skulle ju skicka sådana som är klädda i vita kläder för att ta hand om mig :). Ha ha ha ha.....

Men ingen kan anklaga mig för att inte vara innovativ iallafall :).

// Inredningsfrun

Psssssssst...... By the way så funkade det skitbra att vattna på detta sättet. Å jag kunde i lugn och ro sitta och njuta av kaffe och choklad med familjen. Perfekt :)!

1 kommentar :

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Hahaha, det var fiffigt!

Ha en skön helg :)
Kram från Australien♥