tisdag 7 juni 2011

Dop-present till mig!

Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt
Vacker armlänk med "M" som i min make :)
Smycken från Zweets.se och den lilla
glasvasen kommer från Nordljus.
LänkTjohoooooooooo vad jag älskar när det kommit paket i brevlådan. Idag låg mina dop-presenter (ja vaddå, jag måste ju oxå få något i dop-present eftersom det är jag som klämt fram Lillebror :)) i lådan och det kändes nästan som julafton fastän det var 26 grader varmt. Iallafall.
Det nalkas ju dop snart och jag måste ju (försöka) se lite anständig ut på dopet. Klänningen är ju redan kirrad (ja, både för mig och Lillebror) och idag kom då mina efterlängtade och ljuvligt fina smycken som jag beställt. Det är en liten armlänk och ett lite längre halsband som jag tror blir fint till klänningen jag ska ha på mig. Det är duktiga Ida som gjort dem och hon har även gjort en doptavla till Lillebror som också låg i brevlådan idag. Julafton var ordet :)!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och öppna fönsterna på vid gavel och känna doften och ljudet av sommar-regn. Ljuvligt!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst......... Zweets.se lämnar 15 % till alla er goa bloggläsare om ni lämnar "INREDNINGSFRUN" i rabattkodsfältet i web-shopen.

2 kommentarer :

Johanna Stålros sa...

Vad härligt det låter att ligga med öppet fönster och lyssna på sommarregnet! Kram Johanna

Anonym sa...

Present till mannen då.... Visst har han varit med på ett hörn också. Kram