torsdag 2 juni 2011

Gäster på intåg!









Runt, runt, runt springer vi just nu. Maken kom på att han skulle klippa gräset å jag kom på att preciiiiiis just idag måste jag åka och hämta lite gammal bråte om en vän lagt undan till mig (som skulle till tippen annars å sånt gillar ju jag). Man skulle kunna tro att vi har all tid i världen idag eftersom vi just nu gör en massa saker som vi skulle kunna göra en annan dag, men så är inte fallet. Om ett par timmar kommer det gäster som ska stanna över helgen och här sitter jag och bloggar godan ro. Hmmm......

Bäst att börja förbereda lite lunch. Men först ska jag bara se vart vår nya gamla slitna soffa (som jag precis varit och hämtat) ska få stå ute i trädgården och kanske hinner jag plantera ner lite tomatplantor också....... :)

KRAM

// Inredningsfrun å lite tidsoptimist

Psssssssst... Idag får ni lite pics från vårt sovrum. Håll tillgodo!

1 kommentar :

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Ja, man tror man har all tid i världen och man ska alltid göra något precis innan främmandet ska komma. :)) Hoppas ni får en härlig helg. Kram