tisdag 7 juni 2011

Det är inne att vara ute!




Sötaste hyllremsan i zink kommer från Louise Interiör.

Nu när det är varmt och skönt om dagarna så spenderar vi väldigt lite tid inomhus. Nu när det är sommar så är det ju så klart inne att vara ute. Dörrarna står på vid gavel för jämnan och händer å fötter ser aldrig riktigt rena ut eftersom man springer barfota och gräver i jord (jag oooorkar aldrig hämta handskar) hela dagarna. Spelar ingen roll hur mycket man skrubbar, smutsen liksom "sätter sig" i alla skåror på händer och fötter. Manken får väl ta och spola av mig med högtryckstvätten snart :). Iallafall.

Nu ska jag inte sitta här och häcka. Jag har ju en massa jord som jag ska gräva i :).

KRAM

// Inredningsfrun å smuts-fia :)

Pssssssst...... Idag visar jag lite pics från vårt utekök som jag börjat att lull-lulla lite på. Häromdagen satte ju min käre make upp de söta hyllremsorna i zink som jag bara blev tok förtjusta i. Jag hittade mina HÄR. Man kan ju även snicka ihop lite vita blomlådor och fästa zinkbanden på dem. Kanske få bli ett av sommarens små projekt :).

1 kommentar :

Ida Hjortsberg sa...

Den hyllan var otroligt fin, den passade verkligen in :)

Mvh Ida Hjortsberg