tisdag 28 juni 2011

Inredningsfrun å hetare än solen!



Foton: Anne-Charlotte Andersson och Kristin Fägersköld


I natt då jäklar var jag hetare än solen vill jag lova. Jag tror det brukar kallas för feber om jag inte är helt ute och cyklar. Ådet är ingen hit när det är typ 30 grader varmt i sovrummet och man dessutom har en liten Lillebror som är snorig och förkyld han också.

Men idag känner vi oss lite biggare (ja, det heter så när man är förkyld eftersom man ju knappt kan säga p) så det är ju skönt. För imorgon fyller min Kopp år (ja, vi heter ju det och förra inlägget var faktiskt en liten hyllning till min käre make) och då vill vi ju vara piggelin hela familjen så vi orkar fira honom ordentligt.

Iallafall. Nu ska jag slå in paket.

KRAM

// INredningsfrun

Pssssssst...... Idag visar jag ytterligare lite av bilderna som aldrig publicerades i tidningen. Det är Lotta och Kristin som tog dem och jag visar dem med tillstånd från dem.

1 kommentar :

Johanna Stålros sa...

Usch då din stackare, tyvärr verkar det som om jag kommer att hålla dig sällskap snart, har så ont i halsen ikväll:( Kram Johanna