tisdag 28 juni 2011

Ja, det vore sannerligen gött!






Dagar som denna, när det har varit vaaaaarmt och luften nästan står still på altanen, vore det sannerligen gött att ha en pool. Vi drömmer om en pool, jag och Inredningsnörden. Jag vill ha en stor pool som man kan dyka ner i (utan att vara rädd att bli kortare på på köpet om man gjorde det) och maken vill ha en stor pool för att han ska slippa klippa så mycket gräs.

Men än så länge är drömmen om en pool bara en dröm. Men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Idag bjuder jag på lite pics från altanen och vårt lilla utekök. Bilderna är från förra sommare och nu ser jag att jag verkligen behöver lull-lulla lite bättre där ute än vad jag gjort detta året.... hmm..... fortsättning följer.....

4 kommentarer :

Johanna Stålros sa...

Så himla fint du har det, med utekök och allt/ Johanna

Anonym sa...

Ingen dum altan, det där! Angående pool, det ska väl finnas lite kommande projekt också. Här ska vi inte ha någon pool för då skulle jag bli helt utan trädgård, såvida inte vi köper in kohagen av grannen då, he he. Kanske får korna på köpet? Hm.
/Jenny

http://annelundstradgard.blogspot.com

Maria sa...

Hejsan svejsan i sommarvärmen! Vi har en liten pool, 4x6m, 1,5m djup, och dagar som dessa är den värd vartenda öre för att få svalka sig:)
Fortsatt trevlig sommar på dig och din rara familj:)
Maria

kristina - ingen vanlig dag sa...

Hej!
Kom hit via hemmakanalen - jag är också med mitt utekök. Ni har ett fantastiskt fint utekök och hela din blogg är en fröjd!

Och du. En pool står också väldigt högt på vår önskelista :)

Kram / kristina